*alt_site_homepage_image*

Teritorijų planavimas, statyba ir kultūros paveldas

decoration

decoration Teritorijų planavimas, statyba

Pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (-ų) nustatymas/pakeitimas
Paslaugos aprašymas

Pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) būdas (būdai) keičiami žemės savininkų, valstybinės žemės patikėtinių ar įstatymų nustatytais atvejais kitų subjektų prašymu. Pagrindinės žemės naudojimo paskirtis ir (ar) būdas (-ų) pakeičiamas Vyriausybės nustatyta tvarka savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu pagal savivaldybės lygmens bendrąjį planą ir (ar) vietovės lygmens bendrąjį planą, jeigu jis parengtas.

Prašymas dėl Žemės sklypo pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (būdų) keitimo kitą darbo dieną po jo gavimo dienos paskelbiamas be draudžiamų skelbti asmens duomenų Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (toliau – TPDRIS) ir atitinkamos savivaldybės interneto svetainėje (vrsa@vrsa.lt) ir nurodoma, kad 10 darbo dienų nuo prašymo paskelbimo dienos galima teikti pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui raštu ir TPDRIS dėl žemės sklypo pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (būdų) pakeitimo ar žemės sklypo naudojimo būdo nustatymo, jei jis nenustatytas.

Nustačius, kad pateikti dokumentai neatitinka nustatytų reikalavimų, prašymą pateikęs asmuo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo dokumentų gavimo dienos raštu informuojamas apie nustatytus trūkumus, nurodant, kad trūkumai turi būti pašalinti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šio rašto gavimo.

Priėmus sprendimą netenkinti prašymo pakeisti pagrindinę žemės naudojimo paskirtį ir (ar) būdą (būdus) ar nustatyti, jeigu jis nenustatytas, žemės sklypo naudojimo būdą, apie šį sprendimą ir šio sprendimo motyvus savivaldybės administracijos direktorius prašymą pateikusį asmenį raštu informuoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos.

Priėmus sprendimą pakeisti pagrindinę žemės naudojimo paskirtį ir (ar) būdą (būdus) ar nustatyti, jeigu jis nenustatytas, žemės sklypo naudojimo būdą, sprendimas dėl žemės sklypo pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo (būdų) pakeitimo ar žemės sklypo naudojimo būdo nustatymo, jei jis nenustatytas, kitą darbo dieną po jo priėmimo dienos paskelbiamas TPDRIS ir atitinkamos savivaldybės interneto svetainėje (vrsa@vrsa.lt).



Paslaugos suteikimo trukmė 20 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Architektūros ir teritorijos planavimo skyrius
Paslaugos vadovas Česlava Lisovska  tel. (8 5) 210 9696
Paslaugos vykdytojas Alicija Chalkovskienė tel. (8 5) 275 1962
Prašymo forma (-os)  Prašymo forma
Informacija

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

  1. Prašymas, pasirašytas visų žemės sklypo savininkų;
  2. VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo kopija;
  3. Žemės sklypo plano (-ų) kopija;
  4. Kreditoriaus sutikimo dėl žemės sklypo (-ų) pagrindinės žemės naudojimo paskirties keitimo (jei žemės sklypas (-ai) yra įkeistas kopija;
  5. Nuomininkų sutikimo kopija;
  6. Įgaliojimo (jeigu savininką (-us) atstovauja kitas asmuo) kopija;
  7. Tam tikrais atvejais Žemės sklypo planą, kur nurodytos sklypo dalys su konkrečiais pageidaujamais žemės naudojimo būdais (jeigu prašoma nustatyti skirtingus žemės naudojimo būdus atskiroms žemės sklypo dalims).

Nagrinėjant prašymus specialisto gaunami duomenys iš:
1. VĮ Registru centro (https://www.registrucentras.lt);
2. Žemės informacinė sistema (www.zis).

Prašymus priima
2-ame langelyje, Rinktinės g. 50,
Pirmadieniais, trečiadieniais 7.30-16.30 val.,
antradieniais, ketvirtadieniais 7.30-17.30 val.,
penktadieniais 7.30-15.15 val. 

Sprendimas ir tarpiniai raštai pagal paslaugos gavėjo pageidavimą (nurodoma prašymo formoje) gali būti pateiktas registruotu paštu, elektroniniu paštu arba paslaugos gavėjas gali atsiimti asmeniškai dokumentų išdavimo langelyje, Rinktinės g. 50. 
Pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.30 – 16.30 val.,
penktadieniais 7.30 – 15.15 val.
tel.  (8 5) 253 2315

Reglamentuojantys teisės aktai
Pritarimas projektinių pasiūlymų rengimo užduočiai
Paslaugos aprašymas

Projektiniai pasiūlymai – pasiūlymai, kurių tikslas – išreikšti projektuojamo statinio architektūros ir kitų pagrindinių sprendinių idėją ir kurie pateikiami kaip informacija visuomenei apie numatomą statinių projektavimą bei gali būti naudojami rengiant specialiuosius architektūros reikalavimus, specialiuosius saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimus, specialiuosius paveldosaugos reikalavimus.

Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodomas tikslus techninio projekto pavadinimas; nustatoma projektinių pasiūlymų paskirtis/ paskirtys; pateikiami preliminarūs pastato rodikliai; statytojo pateikiami dokumentai ir kiti duomenys; nurodoma statybos rūšis; nurodoma projektinių pasiūlymų sudėtis, atlikimo terminai; Statytojui pateikiamų projektinių pasiūlymų kopijų ir kompiuterinių laikmenų su įrašyta projektinių pasiūlymų kopija kiekis ir kita.  Projektinių pasiūlymų užduotyje pateikiama informacija apie sumanytą projektuoti statinį ar jo dalį, statinio pagrindinė naudojimo paskirtis, žemės sklypo ir statinio (techniniai ir paskirties) rodikliai (tarp jų gamybos, kitos planuojamos ūkinės veiklos, paslaugų apimtis, butų, vietų, lovų, aptarnaujamų žmonių  skaičius); statinio ar jo dalies naudojimo paskirties keitimo atveju nurodoma esama ir būsima paskirtys; vaizdinė medžiaga.

Paslaugos suteikimo trukmė 5 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Architektūros ir teritorijos planavimo skyrius
Paslaugos vadovas Česlava Lisovska tel. (8 5) 210 9696
Paslaugos vykdytojas Jūra Šadauskaitė tel. (8 5) 240 0870
Reglamentuojantys teisės aktai

Lietuvos Respublikos statybos įstatymas

STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyrius, 4, 13 priedai
Informacija

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:

- prašymas;
- projektinių pasiūlymų rengimo užduotis (2 egz.), atitinkanti STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ 13 priedo reikalavimus;
- dokumentus (bendruoju atveju: žemės sklypo ir statinio NT kadastro pažymėjimų ir planų kopijas, statybinių tyrinėjimų (jeigu jie parengti) dokumentų kopijas, esamo statinio kadastrinių duomenų bylos kopiją, duomenis apie Statytojo pasirinktą gamybos ar paslaugų teikimo technologinį procesą ir įrenginius, kitus dokumentus ir duomenis atsižvelgiant į numatomo projektuoti statinio specifiką (pvz., sanitarinės apsaugos zonos nustatymą);
- projektinių pasiūlymų vaizdinė informacija.

Jeigu prašymą ir dokumentus teikia įgaliotas asmuo būtina pateikti įgaliojimą ir įgaliotojo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas;

Paslaugos administratorius, gavęs projektinių pasiūlymų rengimo užduotį, įvertina, ar statinio, jo dalies statyba (nauja statyba, statinio rekonstravimas ir (ar) naudojimo paskirties keitimas) pagal teritorijų planavimo dokumentus ir (ar) galiojančius teisės aktus konkrečiu atveju galima.
Įvertinama projektinių pasiūlymų užduotis, patikrinami nustatyti statinių ir žemės sklypų teritorijos naudojimo reglamento parametrai (pastatų aukštis, žemės sklypo užstatymo tankis, galimas užstatymo tipas ir kita). Užduočiai per 5 darbo dienas pritariama (žyma „pritariu“, parašu ir data ant pirmojo lapo) arba per 5 darbo dienas raštu pranešama statytojui motyvus, kodėl nepritariama.
 Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu informavimo būdu. Patvirtinta užduotis išduodama Vilniaus rajono savivaldybės dokumentų išdavimo langelyje I-ame aukšte. Sprendimas atmesti pasiūlymą gali būti apskųstas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Prašymą galima teikti raštu savivaldybės dokumentų priėmimo langelyje arba el. paštu vrsa@vrsa.lt

Priėmimo laikas: trečiadienį 8.30-11.30, 12.15-16.00

Visuomenės informavimas apie projektinius pasiūlymus
Paslaugos aprašymas

Statytojas savivaldybės administracijos direktoriui (jo įgaliotam savivaldybės administracijos valstybės tarnautojui) prašymą informuoti visuomenę apie parengtus statinių projektinius pasiūlymus teikia, kai numato rengti statinio projektą. Prašymas informuoti visuomenę apie parengtus statinių projektinius pasiūlymus teikiamas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“.

 Statytojas po pranešimo paskelbimo savivaldybės interneto svetainėje per 3 darbo dienas privalo įrengti žemės sklype stendą. Stendas turi būti pakankamo dydžio (ne mažiau kaip 0,5 kv. m), kad tilptų visa informacija.

 Ekstremalios situacijos metu uždraudus renginius uždarose patalpose arba statytojui pageidaujant, gali būti organizuojami vieši susirinkimai elektroninėje erdvėje tiesioginės garso ir vaizdo transliacijos nuotoliniu būdu, vietoje viešo susirinkimo vietos (adreso) pateikiant transliacijos nuorodą.

Paslaugos administratorius, visuomenės atstovai ir susirinkimo dalyviai nuo paskelbimo apie projektinius pasiūlymus savivaldybės internetinėje svetainėje iki viešojo susirinkimo (ir jo metu) Projektuotojui gali teikti pasiūlymus STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyriuje nustatyta tvarka.

Paslaugos suteikimo trukmė 3 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Architektūros ir teritorijos planavimo skyrius
Paslaugos vadovas Česlava Lisovska tel. (8 5) 210 9696
Paslaugos vykdytojas Jūra Šadauskaitė tel. (8 5) 240 0870
Reglamentuojantys teisės aktai STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“
Informacija

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:
- prašymas (prašymo forma nustatyta „Infostatyboje“) ;
- projektinių pasiūlymų rengimo užduotis (2 egz.), atitinkanti STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ 13 priedo reikalavimus;
- dokumentus (bendruoju atveju: žemės sklypo ir statinio NT kadastro pažymėjimų ir planų kopijas, statybinių tyrinėjimų (jeigu jie parengti) dokumentų kopijas, esamo statinio kadastrinių duomenų bylos kopiją, duomenis apie Statytojo pasirinktą gamybos ar paslaugų teikimo technologinį procesą ir įrenginius, kitus dokumentus ir duomenis atsižvelgiant į numatomo projektuoti statinio specifiką (pvz., sanitarinės apsaugos zonos nustatymą);
- projektinių pasiūlymų vaizdinė informacija.

Jeigu prašymą ir dokumentus teikia įgaliotas asmuo būtina pateikti įgaliojimą ir įgaliotojo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.

Priėmimo laikas: trečiadienį 8.30-11.30, 12.15-16.00

Patikrinama, ar pateikti projektiniai pasiūlymai yra tinkamos sudėties, ar pakankamai aiškūs ir vaizdūs, ar atitinka teisės aktus ir galiojančius teritorijų planavimo dokumentus.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 3 str. 1 d. 1 ir 4 p. bei 7 str. 4 d., STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII sk. reikalavimais, pateikiami projektiniai pasiūlymai turi būti nuasmeninti, t.y. negali būti nurodyti fizinių asmenų asmens kodai ir kontaktiniai duomenys (telefonų numeriai, el. pašto adresai, gyvenamosios vietos adresas, taip pat bet kokia kita informacija, kuri yra perteklinė ir nereikalinga viešinimo tikslams pasiekti). Dokumentų su asmens duomenimis nenuasmenintos versijos talpinamos atskiroje skiltyje ir nėra viešinamos. Projektuotojų duomenys yra vieši.

Paslaugos administratorius per 3 d. d. gautus projektinius pasiūlymus ir pranešimą paskelbia savivaldybės interneto svetainėje. Statytojo organizuojamas viešas susirinkimas vykdomas ne anksčiau kaip po 10 d. d. nuo paskelbimo

Prašymas informuoti visuomenę apie parengtus statinių projektinius pasiūlymus teikiamas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“. 

Pritarimas projektiniams pasiūlymams
Paslaugos aprašymas

Prašymas pritarti projektiniams pasiūlymams teikiamas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“.

Projektuotojas, po viešo aptarimo atlikęs privalomus veiksmus, nurodytus STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyriuje, protokolą su priedais (dalyvių sąrašu, atsakymais, stendų nuotraukomis, išsiųstų registruotų laiškų kopijomis) ir projektiniais pasiūlymais bei kitais dokumentais paskelbia IS „Infostatyba“ užpildydamas nurodytas skiltis.
Paslaugos suteikimo trukmė 3 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Architektūros ir teritorijos planavimo skyrius
Paslaugos vadovas Česlava Lisovska tel. (8 5) 210 9696
Paslaugos vykdytojas Česlava Lisovska tel. (8 5) 210 9696
Reglamentuojantys teisės aktai LR Teritorijų planavimo įstatymas, LR Statybos įstatymas, STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“
Informacija

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:

- prašymas;
- projektinių pasiūlymų rengimo užduotis;
- dokumentus (bendruoju atveju: žemės sklypo ir statinio NT kadastro pažymėjimų ir planų kopijas, statybinių tyrinėjimų (jeigu jie parengti) dokumentų kopijas, esamo statinio kadastrinių duomenų bylos kopiją, duomenis apie Statytojo pasirinktą gamybos ar paslaugų teikimo technologinį procesą ir įrenginius, kitus dokumentus ir duomenis atsižvelgiant į numatomo projektuoti statinio specifiką (pvz., sanitarinės apsaugos zonos nustatymą);
- patikslinti projektiniai pasiūlymai;
- vaizdinė informacija (vizualizacija ar maketo nuotraukos);
- visuomenės informavimo ataskaita;
- viešo susirinkimo protokolas;
- pranešimo savivaldybės interneto svetainėje apie viešą susirinkimą skelbimo kopija;
- stendo su skelbimu apie viešą susirinkimą nuotrauka;
- gauti visuomenės pasiūlymai;
- pateikti atsakymai pateikusiems pasiūlymus su siuntimo žyma.
Jeigu prašymą ir dokumentus teikia įgaliotas asmuo būtina pateikti įgaliojimą ir įgaliotojo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.

Priėmimo laikas: trečiadienį 8.30-11.30, 12.15-16.00

Patikrinama, ar pateikti projektiniai pasiūlymai yra tinkamos sudėties, ar pakankamai aiškūs ir vaizdūs, ar atitinka teisės aktus ir galiojančius teritorijų planavimo dokumentus.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 3 str. 1 d. 1 ir 4 p. bei 7 str. 4 d., STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII sk. reikalavimais, pateikiami projektiniai pasiūlymai turi būti nuasmeninti, t.y. negali būti nurodyti fizinių asmenų asmens kodai ir kontaktiniai duomenys (telefonų numeriai, el. pašto adresai, gyvenamosios vietos adresas, taip pat bet kokia kita informacija, kuri yra perteklinė ir nereikalinga viešinimo tikslams pasiekti). Dokumentų su asmens duomenimis nenuasmenintos versijos talpinamos atskiroje skiltyje ir nėra viešinamos. Projektuotojų duomenys yra vieši.

Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas, atliekantis savivaldybės vyriausiojo architekto funkcijas, per 5 darbo dienas po 66 punkte  nurodyto prašymo ir kitų dokumentų gavimo dienos: įvertinęs, kaip atsižvelgta į gautus pasiūlymus ir motyvus, dėl kurių į pasiūlymus neatsižvelgta arba atsižvelgta iš dalies, pritaria arba motyvuotai nepritaria projektiniams pasiūlymams, apie tai paskelbia IS „Infostatyba“, paskelbia (pateikia nuorodą) savivaldybės interneto svetainės pirmajame puslapyje ir informuoja statytoją; projektinius pasiūlymus, kuriems pritarta, paskelbia IS „Infostatyba“ ir paskelbia (pateikia nuorodą) savivaldybės  interneto svetainės pirmajame puslapyje.

Jei 66 punkte nurodytas prašymas pateiktas per IS „Infostatyba“, savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas, atliekantis savivaldybės vyriausiojo architekto funkcijas, apie pritarimą (nepritarimą) projektiniams pasiūlymams ir projektinius pasiūlymus, kuriems pritarta, paskelbia šioje informacinėje sistemoje, paskelbia (pateikia nuorodą) savivaldybės interneto svetainės pirmajame puslapyje ir  informuoja statytoją.

Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojo, atliekančio  savivaldybės vyriausiojo architekto funkcijas, priimtas sprendimas gali būti skundžiamas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 14 straipsniu.

Prašymas pritarti parengtiems statinių projektiniams pasiūlymams teikiamas Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje „Infostatyba“.

Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo organizavimas
Paslaugos aprašymas

Tikslas – užtikrinti darnią teritorijų plėtrą ir racionalią urbanizaciją, nustatant teritorijų planavimo proceso sprendinių sistemiškumo, skirtingo lygmens dokumentų suderinamumo ir tarpusavio poveikio reikalavimus, sudaryti sąlygas gamtinės ir antropogeninės aplinkos darnai, urbanistinei kokybei, išsaugant vertingą kraštovaizdį, biologinę įvairovę, gamtos ir kultūros paveldo vertybes.

Tiesiogiai asmeniui atvykus į instituciją, atsiuntus paštu, per pasiuntinį ar elektroniniu būdu gali būti pateikiamas asmens prašymas. Taip pat prašymą galima pateikti tiesiogiai per ŽPDR informacinę sistemą.

Projektas rengiamas šiais atvejais:
2.1. kai žemės sklypai padalijami, atidalijami, sujungiami ar perdalijami (išskyrus atvejus, kai tai draudžia įstatymai ar kiti teisės aktai, ir atvejus, nustatytus šių Taisyklių 6 punkte);
2.2. kai pagal detaliojo plano, kuriame numatomi tik žemės sklypų formavimo ir (ar) pertvarkymo principai, nustatytus teritorijos naudojimo reglamentus suformuojami nauji žemės sklypai arba pertvarkomos esamų žemės sklypų ribos vadovaujantis detaliajame plane numatytais žemės sklypų formavimo ir (ar) pertvarkymo principais ir nustatoma ar keičiama pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) žemės sklypo naudojimo būdas (-ai);
2.3. kai formuojami valstybinės žemės sklypai esamoms susisiekimo komunikacijoms, aikštėms ir kitoms viešosioms erdvėms, kapinėms, paplūdimiams, parkams, skverams ir kitiems želdynams eksploatuoti, kultūros paveldo objektų užimtoms teritorijoms;
2.4. kai formuojami žemės sklypai esamiems statiniams eksploatuoti pagal Nekilnojamojo turto kadastre įrašytą jų tiesioginę paskirtį;
2.5. kai formuojami nauji valstybinės žemės sklypai (išskyrus atvejus, kai sklypai formuojami Lietuvos Respublikos žemės reformos įstatymo  nustatyta tvarka);
2.6. kai įsiterpęs valstybinės žemės plotas Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka ir atvejais sujungiamas su besiribojančiu žemės sklypu, jeigu laisvoje valstybinėje žemėje negalima suformuoti racionalaus dydžio ir ribų žemės sklypo;
2.7. kai keičiama pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) žemės sklypo naudojimo būdas (-ai), jeigu tai neprieštarauja savivaldybės ar jos dalies bendrajam planui, išskyrus Lietuvos Respublikos žemės įstatymo 24 straipsnio 1 dalyje nustatytus atvejus. Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu informavimo būdu.

Iniciatorius prašymą organizuoti Projekto rengimą pateikia elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą. Paslaugos teikimo žingsniai:

  1. Projekto Iniciatorius prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.e.paslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.e paslaugos.lt) numatytus būdus.
  2. Projekto Iniciatorius prašymą užpildo ir pateikia automatizuotai per ŽPDRIS.
  3. Savivaldybės administracija išnagrinėja prašymą ir parengia Įsakymą dėl Projekto pradžios arba motyvuotą atsisakymą jį pradėti.
  4. Projekto Iniciatoriui suteikiama galimybė interneto svetainėje www.zpdris.lt sekti elektroninių paslaugų, teikiamų ŽPDRIS priemonėmis, būsenų pasikeitimą ir gauti šių elektroninių paslaugų rezultatus.

Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektai vykdomi ŽPDRIS informacinėje sistemoje, www.zpdris.lt .

Prašymas organizuoti žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo rengimą nagrinėjamas 10 darbo dienų.

Reikalavimai žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektui rengti išduodami per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.

Projektas turi būti suderintas arba raštu pateiktas motyvuotas atsisakymas derinti Projektą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo derinti Projektą gavimo dienos.

Suderintą Projektą organizatorius teikia tikrinti Nacionalinės žemės tarnybos struktūriniam padaliniui, atsakingam už priežiūrą, kuris ne vėliau kaip per 10 darbo dienų patikrina.

Savivaldybės administracijos direktorius sprendimą dėl Projekto tvirtinimo arba atsisakymo tvirtinti Projektą privalo priimti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo išvados dėl Projekto tvirtinimo
Paslaugos suteikimo trukmė 10 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Architektūros ir teritorijos planavimo skyrius
Paslaugos vadovas Česlava Lisovska tel. (8 5) 210 9696
Paslaugos vykdytojai

Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus darbuotojai:

specialistė Ivona Marcinkevič
tel. (8 5) 275 5082, el. p.: ivona.marcinkevic@vrsa.lt;

specialistė Džastina Budrytė
tel. (8 5) 240 0596, el. p.: dzastina.budryte@vrsa.lt;

specialistė Agnė Karasiovaitė
tel. (8 5) 240 0515, el. p.: agne.karasiovaite@vrsa.lt;

specialistas Silvestr Haidukevič
tel. (8 5) 240 0071, el. p.: silvestr.haidukevic@vrsa.lt;

specialistė Liucija Lavrynovič
tel. (8 5) 275 0035, el. p.: liucija.lavrynovic@vrsa.lt;

Reglamentuojantys teisės aktai
  • Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas  „Dėl naujų kitos paskirties valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos;
  • Lietuvos Respublikos specialiųjų žemės naudojimo sąlygų 2019-06-06 įstatymu Nr. XIII-2166,
  • Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymas.
  • Lietuvos Respublikos žemės įstatymas.
  • Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo ir įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. spalio 4 d. įsakymu Nr.3D-452/D1-513 (Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. sausio 2 d. įsakymo Nr. 3D-1/D1-1 redakcija).
  • Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas.
  • Lietuvos Respublikos miškų įstatymas
  • Lietuvos Respublikos saugomų teritorijų įstatymas

 

Informacija

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:

Prašymą organizuoti Projekto rengimą (toliau – Prašymas) Iniciatorius pateikia Savivaldybės administracijai pagal žemės buvimo vietą paštu, elektroniniu paštu (pasirašytą elektroniniu parašu), per pasiuntinį, įteikiant atvykus į Savivaldybės administraciją arba užpildydamas elektroninę Prašymo formą Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinėje sistemoje (toliau – ŽPDRIS). Į ŽPDRIS įkeliamas atsakymas į Iniciatoriaus Prašymą – Savivaldybės administracijos raštas, kuriuo informuojama apie Projekto rengimą ŽPDRIS, jeigu Prašymas buvo pateiktas raštu, atsakymas išsiunčiamas paštu arba įteikiamas Iniciatoriui pasirašytinai atvykus į Savivaldybės administraciją pagal žemės sklypo buvimo vietą. Savivaldybės administracijai priėmus sprendimą dėl Projekto rengimo, į ŽPDRIS įkeliami Savivaldybės administracijos įsakymas Projektui rengti arba Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimas atsisakyti organizuoti Projekto rengimą.

Prašymas pateikiamas pagal Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo ir įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. 3D-452/D1-513 „Dėl Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo ir įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“, 1 priede nustatytą Prašymo formą arba užpildant elektroninę Prašymo formą ŽPDRIS.

Prašymus  priima
2-ame langelyje, Rinktinės g. 50,
Pirmadieniais, trečiadieniais 7.30-16.30 val.,
antradieniais, ketvirtadieniais 7.30-17.30 val.,
penktadieniais 7.30-15.15 val.

Pateikiama:
1) Prašymas rengti Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektą (Tiesiogiai asmeniui atvykus į instituciją, atsiuntus paštu, per pasiuntinį ar elektroniniu būdu gali būti pateikiamas asmens prašymas. Taip pat prašymą galima pateikti tiesiogiai per ŽPDR informacinę sistemą);
2) Išrašas iš Nekilnojamojo turto registro apie įregistruotą žemės sklypą ir teises į jį kopiją;
3) Naudojamo Žemės sklypo plano kopija;
4) Išrašas iš Nekilnojamojo turto registro apie įregistruotus statinius ir teises į juos (jeigu tokie statiniai statybos sklype yra) kopija;
5) Įgaliojimas, jei savininką atstovauja įgaliotas asmuo, kopija;
6)* Plano ištrauką, kurioje būtų pažymėta pageidaujama išsipirkti laisvos valstybinės žemės vietą;
7)* Sodininkų bendrijos sprendimo protokolas.

Nagrinėjant prašymus ŽPDRIS specialistų gaunami duomenys iš:
1. Gyventojų registro tarnybos (A. Vivulskio g. 4A, 03220 Vilnius, www.gyvreg.lt) – apie deklaruotą gyvenamąją vietą, šeiminę padėtį;
2. VĮ Registru centro (https://www.registrucentras.lt);
3. Žemės informacinė sistema (www.zis.lt);
Prisijungus prie (www.zpdris.lt ) ŽPDRIS informacinės sistemos galima pildyti ir pateikti elektroninius prašymus žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektui rengti.

decoration Kultūros paveldas

Kultūros paveldo objekto būklės patikrinimo akto išdavimas
Paslaugos aprašymas Kultūros paveldo objekto būklės patikrinimo aktas surašomas objekto pardavėjui, ar kitaip valdymo teises perduodančiam objekto valdytojui ketinant sudaryti sandorį dėl kultūros paveldo objekto.
Paslaugos administratorius, su objekto savininku arba jo įgaliotu asmeniu suderinęs atvykimo laiką, apžiūri objektą, atlieka foto fiksaciją, pažymi vertingas dalis bei elementus ir surašo aktą. Kultūros paveldo objekto patikrinimo aktas galioja 6 mėnesius nuo jo surašymo dienos.
Aktas nesurašomas jei objekte vyksta tvarkomieji statybos/ paveldosaugos darbai (tokiu atveju pažymą išduoda Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos Vilniaus teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros departamentas arba Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Vilniaus skyrius).
Paslaugos suteikimo trukmė 30 darbo d.
Paslaugos gavėjas fizinis/juridinis asmuo
Atsakingas dalinys Kultūros, sporto ir turizmo skyrius
Paslaugos vadovas Lilija Andruškevič tel. (8 5) 273 0253
Paslaugos vykdytojas Valdemar Višnevski tel. (8 5) 275 0077
Prašymo forma (-os)  Prašymo forma
Aprašymas interesantui Pateikiami šie dokumentai:
1. Prašymas;
2. Numatomo patikrinti kultūros paveldo objekto kadastro duomenų bylos plano (-ų) kopija (-os);
3. Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo kopija;
4. Įgaliojimas atstovauti fizinį/ juridinį asmenį.
Prašymas užpildytas pagal nustatytą formą, gali būti pateikiamas:
atvykus į Administraciją adresu: Rinktinės g. 50, Vilnius;
siunčiant paštu ar per pasiuntinį adresu: Rinktinės g. 50, 09318 Vilnius;
elektroniniu paštu: (vrsa@vrsa.lt;
siunčiant per E. siuntų pristatymo sistemą;
siunčiant per Elektroninių valdžios vartų portalą www.epaslaugos.lt.
Prašymą pateikia objekto savininkas arba jo įgaliotas asmuo.
Reglamentuojantys teisės aktai
Informacija Informuojame, kad Vilniaus rajono savivaldybės administracijos darbuotojų veiksmai (neveikimas) gali būti skundžiami Savivaldybės administracijos direktoriui (Rinktinės g. 50, Vilnius), Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, LT-01402 Vilnius) ar Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, LT-01102 Vilnius) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymų nustatyta tvarka arba Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaigai (Gedimino pr. 56, LT-01110 Vilnius) Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo nustatyta tvarka.