Lucija Šalkovska

Specialistė

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  • Turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą bei ne mažesnį kaip 3 metų darbo stažą;
  • Darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
  • Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • Savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • Išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
  • Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • Mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu, gyvenamosios vietos deklaravimo informacine sistema (GVDIS),  bei dokumentų valdymo (DVS) sistema;
  • Mokėti valstybinę kalbą ir lenkų kalbą B2 lygiu;
  • Turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  • Dirba su gyvenamosios vietos deklaravimo informacine sistemą (GVDIS) ir atlieka visas susijusias su gyvenamosios vietos deklaravimu funkcijas;
  • Rengia sprendimus dėl gyvenamosios vietos panaikinimo ar keitimo;
  • Registruoja gaunamus prašymus ir kontroliuoja jų vykdymą;
  • Rengia pažymas;
  • Dalyvauja seniūno paskirtuose komisijose;
  • Dalyvauja organizuojant gyventojų apklausas;
  • Padeda seniūnui ir seniūno pavaduotojui organizuoti seniūnijos dalyvavimą rajono bei seniūnijos šventėse;
  • Bendradarbiauja su bendruomenėmis;
  • Atlieka kitus seniūno ir seniūno pavaduotojo pavedimus.