Jolanta Lukaševič

Vyr. specialistė

 SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą arba aukštesnįjį išsilavinimą;
  • mokėti dirbti MS Office programiniu paketu bei socialinių išmokų skaičiavimo programomis:  socialinės paramos šeimai informacinė sistema (toliau-SPIS), elektronine socialinės paramos šeimai informacine sistema (e‘SPIS), programa „Parama“;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius aktus, reglamentuojančius socialinių išmokų, kompensacijų skyrimą, socialinių paslaugų teikimą;
  • mokėti rengti savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus;
  • mokėti valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas, vidaus teisės aktus bei išvadas;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
  • mokėti bendrauti su klientais, nustatyti jų socialinius poreikius;
  • laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • koordinuoja patyrusiems riziką, be tėvų globos likusiems vaikams socialinių paslaugų teikimą bei kontroliuoja teikiamų paslaugų kokybę;
  • renka reikiamus dokumentus dėl socialinių paslaugų skyrimo, ruošia sprendimo projektus;
  • organizuoja socialinių paslaugų teikimą, patyrusiems riziką ar likusiems be tėvų globos vaikams;
  • teikia Socialinės globos paslaugų skyrimo socialinę riziką patyrusiems vaikams, be tėvų globos likusiems vaikams komisijai svarstyti socialinės globos paslaugų skyrimo dokumentus, rengia komisijos protokolus ir sprendimų dėl paslaugų skyrimo projektus;
  • organizuoja vaikų apgyvendinimą socialinės globos įstaigose ar šeimynose;
  • rengia sutarčių projektus su valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, religinėmis bendruomenėmis, juridiniais ir fiziniais asmenimis dėl socialinių paslaugų šeimai ir vaikams teikimo;
  • sutikrina ir vizuoja socialinių įstaigų pateiktas sąskaitas faktūras už socialines globos paslaugas vaikams bei socialinės priežiūros paslaugas socialinę riziką patyrusioms šeimoms teikimą;
  • tarpininkauja ir bendradarbiauja su socialinių paslaugų įstaigomis, šeimynomis, teikiančiomis socialines paslaugas, likusiems be tėvų globos  vaikams, riziką patyrusiems vaikams;
  • tikrina socialinių paslaugų įstaigų, organizuojančių socialines paslaugas socialinę riziką patyrusiems vaikams, be tėvų globos likusiems vaikams, pateiktas paraiškas dėl lėšų skyrimo;
  • teisės aktų nustatyta tvarka priima asmenų norinčių tapti vaiko globėju (rūpintoju), įtėviu prašymus;
  • užtikrina laikinojo globėjo paskyrimą;
  • rengia Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymo projektą ir teikimą dėl laikinosios globos (rūpybos) nustatymo;
  • bendradarbiaudamas su Globos centrais rengia planus, tvarkas bei programas vaiko globos srityje;
  • koordinuoti ir kontroliuoti globos centrų veiklą.
  • nustatyta tvarka nagrinėja juridinių ir fizinių asmenų prašymus, pasiūlymus, paklausimus, skundus ir rengia atsakymų projektus;
  • teisei į socialines paslaugas nustatyti naudojasi socialinės paramos informacinės sistemos (SPIS) duomenų bazės priėjimu prie registrų;
  • teisės aktų nustatyta tvarka renka informaciją apie paslaugų gavėjų gaunamas pajamas, dalyvavimą aktyviose darbo rinkos priemonėse, registraciją darbo biržoje ir kt.;
  • rengia savivaldybės tarybos sprendimų, administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo įsakymų projektus, susijusius su skyriaus veikla;
  • dalyvauja savivaldybės komisijų darbe;
  • vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus ir nurodymus, susijusius su skyriaus uždavinių ir funkcijų įgyvendinimu.